niedziela, 31 marca 2013

Konie, koniki i kucyki :)

Konie, koniki, kucyki ... wiecie o czym będzie post ? Oczywiście o koniach ! Na pewno wiecie że konie to zwierzęta kopytne... no i są wielkie... i się na nich jeździ... i tutaj można by było zakończyć tego posta. Ale ja powiem wam o nich coś więcej. Konie, tak jak psy to nie tylko zwierzęta, ale to też przyjaciele, wierni przyjaciele, konie to pasja... KOCHAM KONIE !!! No to może teraz podam parę charakterystyk mojej ulubionej rasy ... kucyków szetlandzkich <3

Kuce szetlandzkie pochodzą oczywiście z Wysp Szetlandzkich :) To jedna z najmniejszych ras koni. Jak każde konie żywią się sianem, trawą, owsem i warzywami. No i oczywiście kostkami cukru ! Mierzą maksymalnie do 107 cm w kłębie. Charakterystyczna dla kuców szetlandzkich jest ich wytrzymałość, długowieczność, upartość i łagodność :) Przekonałam się o tym że kucyki te potrafią być bardzo uparte, jeżdżąc na takim. Mój ulubiony kucyk, Laky z mojej stadniny ,, Leśna Polana '' często miewa swoje humorki :p Jednak bardzo go lubię bo potrafi też być kochanym kucykiem <3 Tak wygląda Laky :


Oczywiście to nie ja na nim jeżdżę ! I w ogóle jestem na niego już za duża xD
A to Meggi, też ją bardzo lubię :)
MEGGI
Tak wyglądają kuce szetlandzkie :
 
A to inne konie :

Na razie !  Italia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz